Uporaba Google Analitike

Izobraževanje za začetnike in uporabnike osnovnih funkcionalnosti 

Vas zanima, kaj počnejo uporabniki na vaši spletni strani? Kateri kanal pripelje največ uporabnikov? In kateri kanal je najbolj učinkovit pri prodaji?

Potem vabljeni na naše izobraževanje, kjer bomo praktično prikazali, kako v Google Analitiki najti odgovore na ta in še več vprašanj, ki bi jih morali poznati vsi sodobni marketingarji in podjetniki. Po zaključku boste slušatelji znali zagotoviti kakovost svoji spletnih podatkov in v poplavi možnosti najti tiste uvide, ki vam bodo pomagali pri optimizaciji spletnih aktivnosti in rasti podjetja.

Izobraževanje je namenjeno podjetnikom in marketingarjem, ki še nimate poglobljenega znanja o uporabi Google Analitike – ste začetniki ali pa uporabljate zgolj osnovne funkcionalnosti.

Vsebina izobraževanja:

  • osnove spletne analitike: kaj nam omogoča in kaj ne, katere podatke najdemo kje in kako pametno izkoristiti funkcionalnosti, ki so nam na voljo,

  • kakovost podatkov: osnovne nastavitve Google Analitike niso dovolj, da bi lahko dobili dobre informacije, zato je za zdrave temelje potrebno pravilno nastaviti ključne nastavitve, kot so cilji, filtri in kanali,

  • analiza in uvidi: seznanimo se s konkretnimi postopki analize podatkov, ki so v praksi najpogostejši: analiza marketinških kanalov, segmentacija uporabnikov in analiza vedenja na spletni strani. Predstavimo tudi najpogostejše napredne funkcionalnosti, ki bodo vašo analizo uporabniške izkušnje spletne strani popeljale še stopničko višje,

  • praktično delo: celotno izobraževanje zaokrožimo z delavnico, kjer slušatelji novo znanje utrdite s praktičnimi nalogami. Zato je potrebno, da imate s seboj na izobraževanju lasten računalnik in Google Analytics račun.

Kdaj: petek, 18. maj 2018, ob 16. uri.

Trajanje: delavnica bo trajala4 ure z dvema odmoroma. 

Kje: Coworking Idrija, Arkova 43, Idrija. 

Predavateljica: Maša Crnkovič je vodja analitike in načrtovanja nakupne izkušnje na marketinški agenciji Futura. Naročnikom pomaga vzpostaviti tesnejši dialog s strankami in razkriva priložnosti, skrite v njihovih podatkih. Na podlagi uvidov iz podatkov oblikuje digitalne strategije, optimizira uporabniško izkušnjo in načrtuje nakupno pot preko vseh stičnih točk. Pred Futuro je kot analitičarka in UX strokovnjakinja na digitalni agenciji Renderspace uvajala nove metode raziskovanja in testiranja uporabniške izkušnje. Z načrtovanjem nakupne poti se je prvič srečala kot analitičarka v start-up šoli Hekovnik, kjer je razvijala orodja za oblikovanje in razumevanje poslovnih modelov. Ima številne izkušnje s pripravo in izvedbo različnih izobraževanje in delavnic. 

Prijave: število udeležencev je omejeno, zato je potrebna predhodna prijava. Prijavite se lahko na elektronski naslov: mateja.bizjak@icra.si ali po telefonski številki 05 37 43 911. Vsak udeleženec naj s seboj prinese svoj računalnik. 

Dogodek je za udeležence brezplačen, saj je sofinanciran s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republike Slovenije, v okviru projekta STARTAP! IDRIJA-CERKNO. Partnerji in tudi sofinancerji projekta so: Občina Idrija, Občina Cerkno, Smart Optometry d.o.o., Certa d.d., Zveza društev Mladinski center Idrija in Idrijsko-Cerkljanska razvojna agencija d.o.o. Idrija. 

Število mest je omejeno. Prijave zbiramo do zasedbe prostih mest.  

Vljudno vabljeni! 

Vodilni partner projekta: ICRA d.o.o. Idrija